Uygulama kafayi yedi galiba arkadaşlar yorumlarimi goremiyorum posta giriyorum yorum var ama yok duzenleme yapılmıyor saçma saçma bişeyler oluyor sizdede oylemi
O sorun bende de var. Adminin bir çözüm bulması lazım. Daha öncede böyle olmuştu. Sanırım ayda bir defa olucak böyle
1,512,150 soru
24,665,578 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın