23 aylık oğlum bende İstanbulda yım ve aynı dertten muzdaripiz ama bizimki gündüz normal gece sürekli mız mız ağlar uyanır ağlama krizine girer o kadar yoruldum ki bende 7 ay önce ikinci bebeğimi kaybettim :-(
1,512,443 soru
24,669,237 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın