0 oy
1,098 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (508 puan) tarafından
Kızlar misafirim var eşim kahvenin yanina sütlaç yap dedi fırında sütlaç yapsam gider mi acaba yaninda

17 Cevaplar

+2 oy
(4,863 puan) tarafından
olur tabi canim ben hep yaparım birisi gelince kahvenin yanindada cok güzel oluyo 
-Reklam-
+1 oy
(3,446 puan) tarafından
Bikere yapmıştım tabi arkadaşlarım geleckdi kızlar benmde evde süt vardı bozulmasın diye onlarada kahvenin yanında ikram etmiştim bayıla bayıla yedik yani ne olack sanki
+1 oy
(472 puan) tarafından
Çok güzel oluyo bence 
0 oy
tarafından
Yani bence cok alakasiz olur bilemedim :)
(508 puan) tarafından
Kararsız kaldım bende
tarafından
Browni ya da islak kek onun yerine ya daha yakisir bence kahveye
0 oy
(39,744 puan) tarafından
Olmaz bence ya. Bı çikolata falan alsın gelsin.
(508 puan) tarafından
Alırda cnm yap dedi banada :D
0 oy
(5,124 puan) tarafından
Yok beee cok uyumsuz bi kurabiye yap bari :)
0 oy
tarafından
Kahvenin yanına sütlaç olmaz canım. Sütlaç pirinçli olduğu için gitmez.  Daha böyle çikolatalı ya da mayhoş tatlılar olur. 
0 oy
(1,651 puan) tarafından
Hiç denemedim ama bence düşününce olmaz gibi geldi çikolata lokum falan tarzı bisey koy bence canım  
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Soruyorum sana olurmu hic ?
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Olmaz tabi ya sonrası olurda kahve Yanı olmaz 

0 oy
tarafından
Uymaz onun yerine ıslak kurabiye yap çok lezzetli olur 
0 oy
(383 puan) tarafından
Olur canim neden olmasın. Kahvenin yanına küçük Bi iki lokum yasa çikolata parçası koy ardından sütlaç gotur
0 oy
(2,780 puan) tarafından
Ay çok severim o ikiliyi çok kez yemişliğim var 
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Kahvenin yanına ufak çikolata lokum koy. Üstüne de sütlaç ver bence. Öyle olur 
0 oy
tarafından
Çay yap sende☺️☺️
0 oy
(122 puan) tarafından

Bana göre sütlaç olmaz. Sütlü tatlı ile ne çay ne kahve bana göre degil . Onun yerine ıslak kek yapsan daha mükemmel olur. Pasta tarzı kolay tarfler yapabilirsin. Kahvenin yannda çikolatalı gofret veya pastayı severim

0 oy
(1,500 puan) tarafından
Bence olur. Kahvenin yanına tatlı bise olsun farketmez benim için. Hemde 1 kase sütlaç yenmiş olur ne güzel 

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,004 göst.
16 Mart 2023 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,859 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 14,391 göst.
1 Şubat 2020 Aile & Aşk kategorisinde Ayşe sinan (887 puan) tarafından soruldu
+2 oy
28 cevap 1,286 göst.
10 Eylül 2025 Diğer kategorisinde ASENA40 (32,625 puan) tarafından soruldu
+1 oy
13 cevap 656 göst.
6 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Kizilaslan (2,497 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,577 soru

24,671,029 cevap

367,262 kullanıcı

...