0 oy
178 göst.
Diğer kategorisinde (290 puan) tarafından
4 yıldır mezunum adam akıllı hiç çalışmadım laylaylom baktım hep ama evlenince ve anne olunca anladım ki kendi ayakları üstünde durabilmeli bir kişi. Var mı böyle KPSS çalışan 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ben. İki çocukla şu an sadece gece iki saat. Akmasa da damlar en azından. Senin branş ne canım
(290 puan) tarafından
Ben de çocuk uyuyunca çalışacağım gündüz zor gözüküyor uluslararası ilişkiler ben alan çalışmayacağım bizim alan aşırı zor gy gk dan ilerlemeyi düşünüyorum senin branş ne
tarafından
P3'ten mi tercih yapacaksın o zaman canım. Benim alan din kültürü.
(290 puan) tarafından
Evet p3 den 80-85 almam lazım
-Reklam-
0 oy
(200 puan) tarafından
Ben çalışmaya çalışıyorum bebeği uyuttukça
(290 puan) tarafından
Bende öyle yapacağım inşallah atanırız

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 655 göst.
8 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Bendebilmiyorum (765 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 312 göst.
0 oy
6 cevap 238 göst.
1 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Dilaravedila (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 157 göst.
27 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Bendebilmiyorum (765 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...