0 oy
367 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,661 puan) tarafından
Hemen hemen bir aydır vuruluyorum. Vurulduğum bacağım ağrıyo. Acaba iğneden dolayı mıdır bilemedim. Yan etkilerinde yok ama... 

5 Cevaplar

0 oy
(894 puan) tarafından
Vuran hemşirenin eli ağır.olunca da oluyor bende sağlık ocağında yaptırırdim bayanın eli hafifti
(2,661 puan) tarafından
Hafif ama vurulan yer değil komple bacağım
(894 puan) tarafından
Hemen mi kalkıyorsun ayağa hemen de yürüme biraz dinlen bir.yerde
(2,661 puan) tarafından
Mecbur kalkıyorum yürüyorum
(894 puan) tarafından
Ondan da olur yakın bir.yerde biraz otur bir de öyle dene
(2,661 puan) tarafından
Yarın gidicm deniyim
-Reklam-
0 oy
(300 puan) tarafından
Benimde ağrıyordu canım bence iğneden 
(2,661 puan) tarafından
Galiba öyle
0 oy
(2,535 puan) tarafından
Kızım 6 aylıkken vurmustuk gunasiri yapıyordu hemşire bi yan etkisini görmedik çok sukur
(2,661 puan) tarafından
Belki benimki de değildir bilemiyorum ki
0 oy
tarafından
O iğne çok yağlı bir iğne canım. O yüzden ağrı yapması çok normal. Bacağın bir kaç gün uyuşuk olur hatta.
(2,661 puan) tarafından
Uyuşuk olmadı hiç de acayip ağrıyo ya
tarafından
Vurulan bölgede ağrı yapmıştı , bacağım uyuştu bir kaç gün benim de.
(2,661 puan) tarafından
Yan etkilerinde yazmıyo ama herhalde ilaç yapıyo
0 oy
(7,793 puan) tarafından
Ben vuruldum 5 ay boyunca. Hem b12 hem demir iğnesi. 2 yıl boyunca kalça ağrım geçmedi. 
(2,661 puan) tarafından
Aa ay çekilir mi bu 2 sene

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 383 göst.
26 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ruhugencanne.. (721 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 243 göst.
0 oy
2 cevap 173 göst.
26 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 265 göst.
17 Ekim 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde ozlemm5561 (60 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,531 soru

24,670,421 cevap

367,221 kullanıcı

...