0 oy
183 göst.
Diğer kategorisinde (3,109 puan) tarafından
Kızlar eşim elit almıştı bi ara sonra kaynanam pril verdi onu kullandm baya . Son 1 2 haftadr da eliti kullanıyorum bitsin de öyle yeni deterjan alaym dedm. Ama ellerim aşırı kötü oldu. Neden boyle oldu doye düşünürken aklıma elit kullandığım geldi. Gerçekten onu kullandımdan beri ellerim kötü oldu. Var mi kullanıpta benim gibi memnun olmayan..?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 274 göst.
30 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Birhilall (3,109 puan) tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 2,933 göst.
0 oy
3 cevap 270 göst.
30 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Birhilall (3,109 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 321 göst.
8 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Merve0016 (57 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,456 soru

24,669,368 cevap

367,171 kullanıcı

...