0 oy
1,418 göst.
Diğer kategorisinde (3,933 puan) tarafından

sallanmaya sevmeyen bi bebek ya sallıyorum uyumuyor ağlıyor illa memede uyuyacak :(((( siz napiyosunuz kızlar 

image

18 Cevaplar

0 oy
(6,342 puan) tarafından
Ah ah keşke emzigi verdiğimiz gibi uyusalar dimi benimki de 1.5 sene ya memede ya sallanarak uyudu zor be
(3,933 puan) tarafından
benimki 2 aylik ne emziği tutuyor ne de sallanmak istiyor sürekli memede kalmak istiyor
-Reklam-
0 oy
tarafından
Maşallah minnoşa Allah yardımcın olsun canim 
(3,933 puan) tarafından
Amin canım yaa
0 oy
(5,843 puan) tarafından
Nenelerine gittik bugün büyük 3 yaşında öğle uykusunu kestim akşam yoksa yatmak istemiyordu karşıyım uyku saati geçirmeye o araba yatti yatağına koydum küçükte fena 19 aylık yatıyordu uyandı şimdi sallıyorum köpekler havliyor diye korkuyor götünu başını sallıyor:) inşallah yatacak 
(3,933 puan) tarafından
kıyamam yaa :)) İnşallah yatarlar yaa benimkini de uyumuyor
(5,843 puan) tarafından
Büyük uyudu şükür de küçük daha yatacak uykusu hafif köpek bağırdıkça korkuyo diyo :)))insalah şemdinlide benimkide yatar rabbim rahatlık versin
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Ay ya küçük bebiş özlemim depresti ben en çok böyle ufaciken seviyorum çok tatlı
(3,933 puan) tarafından
daha 2 aylık teyzesi:)) evet tatlı oluyolar ama zor yaa
0 oy
(3,907 puan) tarafından

image

bizde uyumaya çalışıyoruz  :())))
(3,933 puan) tarafından
maşallah canım
(3,907 puan) tarafından
:)))))))))
0 oy
(13,706 puan) tarafından
Kocam sağolsun kızı uyuttu bende çay yapıyorum analı babalı keyif yapcaz ☺
(3,933 puan) tarafından
maşallah benimkini memeden başka hic bisey uyutamaz
(13,706 puan) tarafından
3 yaşını geçti canım atlattık o zamanları
(3,933 puan) tarafından
maşallah.. darısı başıma
0 oy
(1,191 puan) tarafından

image

ben dışarı çıktım hava almaya :)
(3,933 puan) tarafından
ohh miss
0 oy
(1,796 puan) tarafından

Benim kız gündüz uyumayinca bayıldı 

image

(3,933 puan) tarafından
benimki ne gündüz ne de şimdi uyuyor. ya bugun doğru düzgün hiç bişey yemedim
afiyet olsun canım güzel görünüyor
(1,796 puan) tarafından
Sağolasın canım seninki daha çok küçük inşaallah zamanla düzelir
0 oy
(1,800 puan) tarafından

Bizde tam uyku için yatağa geçtik umarım hemen uyur:D

(3,933 puan) tarafından
İnşallah uyur canım
0 oy
tarafından
Panduflariniz aşırı tatliiiiii
(3,933 puan) tarafından
teşekkür ederim canım eşimin babaannesi verdi :)) banada çok tatlı geldii
0 oy
(9,420 puan) tarafından

Aynı bebek sallamaca :)

(3,933 puan) tarafından
benimki oyle uyumadi 2 ci plana geçtim
(9,420 puan) tarafından
Benimki dalacak gibi şimdi. Aslında durmuyor diye aldım ayağıma uykusu yok gibiydi ama ☺️
(3,933 puan) tarafından
o zaman ben bu sallama işini beceremiyorum ya
(9,420 puan) tarafından
Alışkanlık ya seninki memede uyumaya alistiysa ondandır neye alışırlarsa onu istiyorlar bazen benimki de uyuyamiyor sırf uyumak için memeyi istiyor
(3,933 puan) tarafından
memede uyutmak da zor ya bazen uyuyor alıyorum yerine koyar koymaz gözünü açıp bana bakıyoe ya deliriyorum:))
0 oy
(1,531 puan) tarafından
 Bizde bir turlu uyuyamadiq -_- bizimki emzikle uyuyor  ama bu son aralar uykuya gecmekte zorlaniyorz
(3,933 puan) tarafından
keşke emzik tutsaa ..benimki ayakta gezdireceksin yada memede uyur başka türlü uyumaz ya
0 oy
(176 puan) tarafından

Bizde yemgi yedik kızımı sallıyorum uyuyor şimdi bende yatıcam valla :):D

(176 puan) tarafından
Getir salayayım hemen valla benim kız hemen uyudu valla :))
(3,933 puan) tarafından
ya ben sallanamiyorum yada o sallanmayi sevmiyor surekli deniyorum hic bir zaman sallayarak uyumadı sıpa
(176 puan) tarafından
Kız bişi diyim mi hiç alışmasın bence salanmaya çünkü hadi şimdi sorun defik ama kızım 9 aylık bir kıpırdamasına hemen salanmak istiyor bende orda hatta yaptım en iyisi valla sağlanmadan uyusun iknciye hamileyim 10 haftalık sag saflim dogurursam inşallah hiç sallamıcam valla
(3,933 puan) tarafından
Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım
(176 puan) tarafından
Amin cnm inşallah teşkkür ederim
0 oy
tarafından

image

banyo yaptk uyut beni diyo paşam
(3,933 puan) tarafından
maşallah paşaya ❤️
0 oy
(8,116 puan) tarafından
Eşim kızımı  uyuttu bende mastersef  izliyorum 
(3,933 puan) tarafından
iyi seyirler canım
0 oy
(4,863 puan) tarafından
ay bebekken kızımı saatlerce salladığım aklıma geldi maşallah minişe sanada bol sabır canım 
(3,933 puan) tarafından
amiiiin canım
0 oy
(2,518 puan) tarafından
Kızları uyuttum bemde yaticam yarın hastaneue gidicem 
(3,933 puan) tarafından
hayırdır inşallah
(2,518 puan) tarafından
Aselin kontrolü var her gittiğimde korka korka gidiyorum
(3,933 puan) tarafından
tesadüfe bak kızımın ismi de Asel ve yarın onunda kontrolu var:))
niye korka korka gidiyosun canım?
(2,518 puan) tarafından
Asel kalp hastası benim eski postlarda var okursan detaylı orda anlatmıştım
Dr ne diyecek diye bizi bekleyen bı ameliyatının var cunku. Asle ne kadar büyürse o kadar iyi ama acil ihtiyaç duyarsa yaparlar .ki iki kez oldu açık kalp
(3,933 puan) tarafından
canım ya çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin
0 oy
(461 puan) tarafından

Kiz sizinkiler bu saatemi uyuyo benim bebe robotmu ya 1 2 den assagi yatmiyor :D

(3,933 puan) tarafından
her gün değişir canım ya daha 2 aylık uykusu düzene girmedi daha

İlgili sorular

+1 oy
6 cevap 444 göst.
14 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,930 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 952 göst.
0 oy
18 cevap 1,320 göst.
17 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,930 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 838 göst.

Kategoriler


1,512,377 soru

24,668,371 cevap

367,122 kullanıcı

...