0 oy
642 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,104 puan) tarafından
Kızlar ben 29 yaşındaym eşim 30. Kızım 19 aylık. Evleneli 2.5 sene olacak. Bugün halamın kizinn hamile olduğunu öğrendim. Oğlu kızımla yaşıt. Kendisi 19 yaşında. Yani ikinci olduğunda 20 yaşında olacak. Eşi ile de karakollk olmuştu bi ara. Yani nasl cesaret ben cozemedm. Bende 3 yaşına gelince düşünüyordm ama bazen 2 yaşına gelsin öyle diyorm bilmiyorum yani. Kızım emzik emiyor.bide ayakta salliyorm yani şuan için gerçekten zorlu bi bebek. Hareketli bide. Eşimde ben henüz dahs küçük diyorz. 20 kg fazlam var versem belki düşünürüm ama.yinede bazen gerçekten 2.yi bile düşünemiyorum o kadar yoruyor kızım. Ama bi kardeşi de olsn çok istiyorum. Sizce kaç yaş fark olmalı.??

12 Cevaplar

+1 oy
(8,378 puan) tarafından
Bir buçuk yaş var aralarında öyle istedik arkadaş gibi büyüsünler istedik ve iyi ki diyoruz 
-Reklam-
0 oy
(3,907 puan) tarafından
Valla  benimkilerin arası 7 yaş kızım 7 yasinda  oğlum 4 buçuk aylık 
0 oy
(1,024 puan) tarafından
Arada 6 yıl olsun dedım bekledım sımdı de hamile kalamiyorum :D benım kı 7, 8 yas yas olacak gıbı
0 oy
(20,950 puan) tarafından
Bence en ideali 4 yaş çok araya zaman girince yumurtalıklar tembellesiyo 
0 oy
(6,717 puan) tarafından
Valla kızım 3 yaşında şuan düşünüyorum oda doğana kadar biraz daha büyür bu yüzden şuan düşünüyorum yaş farkı şuan iyi bence 
0 oy
(440 puan) tarafından

3 yaş bence.. 

Oğlum doğmadan önce arkasından hemen dogurcam diyodum doğum yapınca 1 yaşına gelsin dedim şuan 9 aylık 3 yaşına gelsin nasipse bidaha istiyorum :D 

0 oy
(17,127 puan) tarafından
Anne kendini ne zaman hazır his ederse

Senin anlattıklarına göre soylesem kızım bir bucuk yaşında odası ayrı kendi uyuyor 

Altı bezli bi tek çişini yapıyor buyuğu tuvalete

Yaşim 31 eşim 26 

Fazlam yoktu vermiştim kiloyu 50 le kaldım

Ay sonu doğum var inşallah 
(3,104 puan) tarafından
Defne nasl alıştı odasına  :) ben daha yaza doğru düşünüyorum odayı ayırmayi. Maşallah büyüğü de yapmayı öğrenmiş.
0 oy
(1,050 puan) tarafından
En cok anne.bilir :) 3 yas oldu bizimki.iki.oglum var.ilk.ogljmuz uzerine.cok.duskundum ikinci dogdugunda kaldiramadi cok icerledi hircinlasti kiskancliktan huyu degisti oysa cok.sen.sakrar neseli bi cocuktu.oyle.olacagini bilsem hic aklima bile getirmezdim.ikinciyi.ikinci.oglum her yonden cok daha kolay bi bebek olmasina ragmen.ilk oglum acisindan kabullenmesi zor oldu o agladi ben agladim baba anlamadi kucuk agladi zor gunlerdi yeni dogdugu siralar.arasi daha.az.olmali
(16,097 puan) tarafından
Ahh resmen bizi anlattin ya :(( bugun zaten neden bilmiyorum asiri duygusalim bak bunu okudum yine agladim :'((
0 oy
(11,989 puan) tarafından
oğlum 2 yaşına gırcek ben şuan 7 haftalık hamileyim nasıl olur bilmşyom
0 oy
(548 puan) tarafından
Benim 3 çocuğum var hepsinin arası 7 yaş 
(548 puan) tarafından
İnşallah Allah hepimizin evladını bağışlasın benim oğlum yasasadi 20 yaşında olurdu büyük kizim 17 yaşında
(16,097 puan) tarafından
Aa basin saolsun ya :( ne kadarlik vefat etti karnindami
(548 puan) tarafından
Sağolasın canım 6 yasindadi hastadi
(16,097 puan) tarafından
Ah cok uzuldum gercekten ya :( basin saolsun abla tekrardan. Allah digerlerine saglikli omurler versin insallah sana bagislasin
(548 puan) tarafından
Amin çok teşekkür ederim cümlemizin evlatlarını bağışlasın
0 oy
tarafından
Ben eşimi artık taniyamiyorum maalesef bizimde 3.5 aylık kızımız var 1.5 senelik evliyiz şuan tekte kalmayı düşünüyorum çünkü böyle bi adama ikinci çocuğu vermek şuan yapabileceğim en büyük hata olur 
0 oy
(5,501 puan) tarafından
28 yaşındayım 2 yaşına girecek oğlum, 5 aylık kızım var eşim 30 yaşında. Ben çalıştığım için bı an önce çıksın aradan istedim belli bı yastan sonra çocuk bakmakta zor ben şuan bitik haldeyim ama bu bı süreç ve geçecek inşallah 

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 538 göst.
0 oy
23 cevap 1,072 göst.
0 oy
11 cevap 630 göst.
26 Ağustos 2023 Aile & Aşk kategorisinde Trbznlugln (2,100 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,419 soru

24,668,852 cevap

367,149 kullanıcı

...