Hadı )
Tanı (ş) ma benim bildiğim karşılıklı yapılan bir eylem. Postunu okuyunca şöyle dedim. Karşımda kimin olduğunu bilmeden niye kendimi tanıtayım ki ???
1,512,548 soru
24,670,698 cevap
367,237 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın