Hadı )
Tanı (ş) ma benim bildiğim karşılıklı yapılan bir eylem. Postunu okuyunca şöyle dedim. Karşımda kimin olduğunu bilmeden niye kendimi tanıtayım ki ???
1,512,559 soru
24,670,807 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın