Annem ve babam da en ufak çay bardağında içerler ve her marka çay içmezler
takıntısını anlayabiliyorum
Eşimin halası dahi anmem için ufak çay bardağı almış keza kvalidem de de vardır Emine için der bu bardaklar
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın