Annem ve babam da en ufak çay bardağında içerler ve her marka çay içmezler
takıntısını anlayabiliyorum
Eşimin halası dahi anmem için ufak çay bardağı almış keza kvalidem de de vardır Emine için der bu bardaklar
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın