Kızlar biz kendi zeytinyağimizi yapiyoruz. bu sene ilk yağımızı elde ettik çok şükür. Teyzemgilinde var zeytinliği yağını çıkarttılar. Şimdi bizimki biraz bulanık yani dibinde posası var fln. Teyzemlerin getirdiği zeytinyağı ise ayna gibi pasparlak bir gram posa yok içinde. Şimdi bizim ki mi doğru teyzemlerin mı?
1,512,747 soru
24,673,285 cevap
367,389 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın