0 oy
209 göst.
Diğer kategorisinde (1,796 puan) tarafından
Kızlar 17 haftalık olduk ama ben hala hissetmiyorum hareket etmiyor gibi erken mi daha 

5 Cevaplar

0 oy
(16,103 puan) tarafından
Ben ilkinde 17de 2.de 14de hissetmistim. Ama kisiden kisiye degisir tabi kilo karin kalinligi falan
-Reklam-
0 oy
tarafından
İlkini 22de ikinciyi 14 hissettim. Üçüncüye hamileyim 16da hissettim. Gebelikler farklı seyreder.
0 oy
(657 puan) tarafından
Ikinciyi 18 de hafif hissetmeye basladim simdi disaridan gorunuyor 23. Haftayi bitirdik
0 oy
(438 puan) tarafından
Ben de ikinci hamileliğimi biraz geç hissetmiştim canım 18 haftaya doğru hissetmiştim hiç unutmuyorum o gün 3-4 dilim ıslak kek yedim Bence tatlı bir şeyler ye bayağı bir hareket etmişti ondan sonra
0 oy
(1,746 puan) tarafından
Ben aksine ilkinde erken 2ciyi geç hiss etdim kaç haftatdi unuttum 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 228 göst.
25 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Yamukprenses (2,939 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 183 göst.
20 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Nihal.34 (210 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 152 göst.
30 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 360 göst.
21 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde eskiprofl (75 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...