0 oy
207 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (141 puan) tarafından
Kızlar 34 gün önce doğum yaptım göğüs uçlarım yaraydı çok şükür onlar düzeldi ama göğüs hassasiyetim hala çok fazla banyodan sonra bornoz bile değse göğsüme irkiliyorum bu geçer mi hep böyle mi devam edeceğiz ya

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Geçici süre cnm ben 1 ay emzirirken bile kriz geciriyordum 
(141 puan) tarafından
Ne zaman geçti peki
tarafından
1 ay sonra cnm
-Reklam-
0 oy
(348 puan) tarafından
Zamanla gecıyor bende senın gıbıydım bebegımı kucagıma zor alıyodum 2 aylıkken felan gectı
0 oy
(5,470 puan) tarafından
Hele göğüs ucu olmayipta yara olunca zor oluyor canım ama geciyo 40 çıkana kadar sadece bebeğe ucunu vermeyin göğsünüzün kahverengi olan yerin hepsini vermeye çalışın 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 135 göst.
0 oy
4 cevap 343 göst.
24 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 201 göst.
21 Kasım 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 198 göst.
13 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Aylin976 (141 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...