Açıkçası böyle önemli aile içi kutlamalarında mini giyme taraftarı değilim . Spor da olmaz bence. Tarzını bilmediğim için böyle yorum yaptım anca
Ben olsam bu tarz bsy giyerim
1,512,227 soru
24,666,566 cevap
367,015 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın