Açıkçası böyle önemli aile içi kutlamalarında mini giyme taraftarı değilim . Spor da olmaz bence. Tarzını bilmediğim için böyle yorum yaptım anca
Ben olsam bu tarz bsy giyerim
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın