Benim saçlarda dalgalı keratin yapmadan önce çok cansız tuglu duruyordu bujiteriden aldim trend yoldada var kendim yaptım evde mis gibide oldu dustan çıkıp kurutunca dum düz pamuk gibi hiç kuaföre o kadar para vermene gerek yok bence ben 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın