0 oy
373 göst.
Diğer kategorisinde (4,047 puan) tarafından
Kızım kumandayı attı burnuma geldi , ağrıdı baya birazda kanadı şuanda sızlıyor biraz , bişey olmuşmudur ya

2 Cevaplar

0 oy
(222 puan) tarafından
Çatlamış olabilir kanama olduysa 
(4,047 puan) tarafından
Evet biraz oldu
(222 puan) tarafından
Benim de burnum kırıldı öyle kanamisti
(4,047 puan) tarafından
Az bi kanamamıydı
(222 puan) tarafından
Az denilemez ama çokta değil morarmisti
(4,047 puan) tarafından
Ee hastaneye gittinmi ne işlem yapıldı
-Reklam-
0 oy
(4,047 puan) tarafından
Bilgi verin kızlar 
(1,852 puan) tarafından
Burnundan ameliyat olmuş muydun ?
(4,047 puan) tarafından
Yok canım
(1,852 puan) tarafından
Doktora göster kırık çıkık varsa oturtsun, eğri kaynar yoksa
(4,047 puan) tarafından
Tamam canım

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 473 göst.
4 Mayıs 2023 Güzellik-Bakım kategorisinde Aysel Güzel (1,151 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 457 göst.
25 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Almilayla (1,852 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 361 göst.
1 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 394 göst.
20 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Sumeyyeali (1,451 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,824 soru

24,674,387 cevap

367,447 kullanıcı

...