0 oy
781 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,096 puan) tarafından

Önü düğmeli elbise bakıyorum kızlar emziriyorum da 

Sizce hangisi güzel 

image

image

image

image

18 Cevaplar

+2 oy
tarafından
3 ya da 4. Güzel ☺️
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)
(4,603 puan) tarafından
Bende katılıyorum buna
(2,519 puan) tarafından
Katılıyorum
-Reklam-
+1 oy
(65,017 puan) tarafından
üçüncü güzel duruyo
(1,096 puan) tarafından
O da kısa sanki canım ya ben de çok beğendim
0 oy
(2,127 puan) tarafından
3 numara güzel 
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)
0 oy
(1,451 puan) tarafından
Benim son postumda bir elbise var ünu fermuarlı bi bak istersen yeni sipariş ettim:) sondaki kahverengi daha güzel bence 
(1,096 puan) tarafından
Bakayım bi canım teşekkür ederim
0 oy
(1,515 puan) tarafından
Sondaki siyah ve acı kahve çok güzel bence *_*
0 oy
(19,923 puan) tarafından
3 ile 4 arasında kaldim
(1,096 puan) tarafından
Benim de kahve çok hoşuma gitti ama kumaşında kararsızım ya
(19,923 puan) tarafından
Kumaşları ince canm bunların yazlık baya sen altına astar giyersin ic belli sder cunki
(1,096 puan) tarafından
Haklısın canım :)
0 oy
tarafından
4. Güzel bence 
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)
0 oy
(8,046 puan) tarafından
3..güzelmiş canım 
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)
0 oy
(733 puan) tarafından
3 4 guzl cnm 
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)
0 oy
tarafından
Kahverengi olan daha güzel 
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)
0 oy
(5,238 puan) tarafından
4. Olan canım     
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)₺
0 oy
(1,182 puan) tarafından
Kahverengi çok güzel
(1,096 puan) tarafından
Kahverengiyi  sipariş edeceğim inşAllah canım teşekkür ederim:)
0 oy
(455 puan) tarafından
3 ve 4 güzel canim
0 oy
(657 puan) tarafından
1. Ve 4. Yu begendim 

1. De etek kismi biraz tereddutte birakti gerci beni :)
(1,096 puan) tarafından
Ben de tereddüte kaldım canım ya :)
0 oy
(10,061 puan) tarafından
2 numara ve kahve olan cokk guzel
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım:)
0 oy
tarafından
Üçüncüsü güzel 
0 oy
tarafından
En alttaki fena değil diğerini pek beğenmedim maalesef 
(1,096 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım :)
0 oy
(1,461 puan) tarafından
Faya boutique sitesine bi bak canim ben ordan aliyorum memnunum güzel ürünleri 
(1,096 puan) tarafından
Bakayım canım teşekkür ederim:)

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 965 göst.
20 Mayıs 2019 Alışveriş-Hediye kategorisinde Papatya__cicek5424 (1,515 puan) tarafından soruldu
+2 oy
3 cevap 291 göst.
+2 oy
25 cevap 1,399 göst.
0 oy
7 cevap 496 göst.
8 Mayıs 2022 Moda kategorisinde Elif21 (3,285 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...