Suyun yerini hiç bisey tutmaz karşılamaz canım ona dikkat et bende hamileyken içemiyordum eşim küçük bidonlardaki sudan almış en büyüğü 1.5 litre olan onları bardağa koymadan bidonla iciyordum piskolojik olarak gayette iyi iciyordum bardakla hayatta icemiyordum midem bulaniyordu
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın