0 oy
254 göst.
Diğer kategorisinde (21 puan) tarafından
Hanımlar en son adetimi 3 ocakta gördüm iki gün lekem geldi başka gelmedi bugün hastaneye gittim Altan muayene etti ve kan aldılar sonucunu geç çıktığı için doktora gosteremedim beta değeri 5 çıkmış hamilelik varmi bide prolaktin 4.6 çıkmış düşük mü yüksek mi bilen varmı 

2 Cevaplar

0 oy
(5,110 puan) tarafından

Daha yeni bitmiş  adetin nasıl belli olsun ki varsa kanda bile çıkmaz Daha yumurtlama olmamıştır döllenme olmamıştır 

Üstüne görme diyorsan olsaydı çıkardı kanda 
-Reklam-
0 oy
(782 puan) tarafından
Prolaktin iyi yüksek olursa hamile kalamıyorsunuz bizzat yaşadım ama hamile değilsiniz malesef

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 203 göst.
10 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Gamzelilrr4 (21 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 72 göst.
0 oy
15 cevap 720 göst.
12 Mart 2026 Diğer kategorisinde Hayal _paris01 (1,021 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 413 göst.

Kategoriler


1,512,622 soru

24,671,406 cevap

367,280 kullanıcı

...