Bakin arkadaşlar bilmiyorum bazı şeyler asilardan mi toplumun yapısı bozuldu ergen çocuklara bakıyoruz çoğu kendini olduğu cinsiyetten farklı hissediyor. Sizce bunlar yaradilistan kaynaklı birsey mi yoksa çevre faktörü mu bilmiyorum. Genetigimizle oynuyorlar.
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın