Aynı durumdayız valla oturdum yarım saat ağladım az önce sinirden dışarıya yakacak almaya çıktım bir geldim sobanın alt tarafındaki kulu her yere dokmusler koltuklar yerler halılar sobanın etrafı batmış 1 aydır da supurgem yok motoru yandı girgirla idare ediyordum salonla odayı öyle görünce oturdum ağladım artık
1,512,308 soru
24,667,552 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın