Iyi aksamlar kizlar yine dopdoluyum ve kimse beni anlamadigi icin buraya yaziyorum burdaki insanlar hic olmazsa degerli beynimin bu sacmasapan insanlari dusunerek yormama mi hatirlatiyolar gelelim konuya evlendigim gunden beri hayatim tepetaklak oldu annem babam bosandi babamla aram kotu konusmuyorum yani o beni aramiyo bende cesaret edemiyorim neyse bu mesele degilKKAYNANAM Allah o kadina akil fikir versin kendisi sinir hastasi daha,esim dogdugunda ayrilmis kayinbabamdan kendisini hic gormedim tanimiyorum esimde gormemis neyse iste kaynanam hasta ne desem aliniyo esimle ve benle yasamak istemiyo ve yasamadida zaten gitti babasinin evine butun omrunu orda gecirdigi icin bize alisamiyo istemiyo annelik icgudusu yok kendisinde esimi emzirmemis bile guya hastaymis ama ya simdi insan ogluna bi kere sarilip opmezmi ya evladim demezmi esimi gorunce misafir gibi davraniyo bu arada esimi dayilari buyutmuss veee sorunum esimin dayilarinin esleri iste kaynanam gidip onlara gelinim beni istemedi oglum beni istemedi demis illada orda kalmak icin bizi kotulemis cocuk gibi yaa ama ben yinede ses etmedim gidiyorum gorusuyorum ama kendi torununa bile zorla aliyo kucagina sanki elin cocugu gibi cok agrima gidiyo esimin dayilarinin esleri benle dogru duzgun konusmuyolar biriyle bende konusmuyorum 2 yil olcak nerdeyse qiybetimi yapmisti adima bi suru laf cikarmisti ama oburu benden yasca buyuk onun bana bole davranmasi beni sinir ediyo kotu gelin ilan ettiler beni kaynanami istedigim solenemez hangimiz isterizki ole bi kadini Allah askina hic olmazsa yaklasmaya calistim ama kadin benden neler neler demis kendimi gectim oz ogluna qram acimamis arkasindan bi ton laf etmis kaynanami orda istemiyolar kaynanamda da qurur denilen bi siy yok cok calistim buraya donmesi icin ama gelmedi esimin annesi sonucta ayaklarina kapancak digilim ya dovmedim ac birakmadim kavgalarimiz oldu yalan yok lafimi esirgemem kotu bi huy belki ama boleyim iste ama Allaha yemin olsun hepsinde hakliydim bikere bile oglumu torunu gibi sevmedi sevmesin zaten umrumda degil ama kizlar Allah beni imtihan ediyodur dimi cunki herkes bir olmus bana karsi kimsem yok yalnizim bi annem var onada anlatiyorum sabrey bosver diyor dogru diyor tamamda hep mi haksiz olcam cok uzuluyorum kaynana min anneside yasiyoo her gittigimde bi ton sey ima esiyo annen babanda bosandi terbiye gormemissin kizima iyi davranmadin falan filan cevabini veriyorun ama icim sogumuyo be kizlar sinirden agliyorum ustelik hamileyim yemin ederim hatta bi iki kere ne oglumu ne torunumu nede bu evi istiyorum dedi sadece kardeslerimi seviyorum dedi herkesde duydu ama simdi zaten bilyolar burda kalmak istemedigini neden bana bole davraniyolar beni suclamak cokmu kolay yaa ben insan degilim sanki oz ailem tutmus esimin ailesi herkes beni cekemiyo anlamiyorum bu kadarmi kotuyum yani esim ve annem olmasa napardim bilmiyorum esimede aynisi ni yapiyolar ama en cok bana Allahim hepsinin onune cikarsin bu yaptiklarini hic unutmuycam cok uzun yazmisim kusura bakmayin icimi dokmek istedim iste bilmiyorum nolcak bole ama hepsi aynisini yasasasin istiyorum offffff
1,512,202 soru
24,666,196 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın