kizlar 4gundur parmagimi kesmişim kucuk bisey diye hastaneye gitmedim ama parmağim şu şekilde kaldi açilmiyo.sizce geçermi?basina gelen oldumu?hastaneye gitmelimiyum?
Sanki şişmiş gibi ya neyle kesildi ki derin mi çok
1,512,632 soru
24,671,496 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın