Kızlar bugün gittim hamilelik için kan vereyim diye. Sol yumurtalığımda kist çıktı, Kanı öğleden sonra verdiğim için yarına kaldı sonuç. Şimdi e nabızdan aldım sonucu. Hamilelik var mı
Beta yokki burda
Beta yok burda bi saattir arıyorum
1,512,385 soru
24,668,458 cevap
367,127 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın