İyi geceler kızçeler ne var ne yok uyudumu bebeler içildi mi kahveler şükür benimkileri bayılttım 9 da karnım kazındı bi tost yaptım onu gömüyorum. Siz ne alemdesiniz
Bende köfte gömdüm afıyet olsun canım kaşlarımı alıp kahve keyfı yapacagım
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın