İyi geceler kızçeler ne var ne yok uyudumu bebeler içildi mi kahveler şükür benimkileri bayılttım 9 da karnım kazındı bi tost yaptım onu gömüyorum. Siz ne alemdesiniz
Bende köfte gömdüm afıyet olsun canım kaşlarımı alıp kahve keyfı yapacagım
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın