0 oy
87 göst.
Diğer kategorisinde (36 puan) tarafından
Kızlar dün gebelik için kan verdim doktor yarın öğlen sonuçlar çıkar dedi ben e-nabiz dan tahliller bolumunden mi bakicam sonuçlara kaçtır giriyorum sonuç filan yok tahlil bölümünde benmi yanlış yapıyorum anlamadim

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 141 göst.
14 Şubat 2024 Diğer kategorisinde zeyneparslanasel (36 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 225 göst.
0 oy
5 cevap 487 göst.
0 oy
2 cevap 279 göst.

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...