0 oy
141 göst.
Diğer kategorisinde (36 puan) tarafından
Kızlar dün gebelik için kan verdim doktor yarın öğlen sonuçlar çıkar dedi ben e-nabiz dan tahliller bolumunden mi bakicam sonuçlara kaçtır giriyorum sonuç filan yok tahlil bölümünde benmi yanlış yapıyorum anlamadim

1 cevap

0 oy
(6,806 puan) tarafından
Bazı hastane sonuçları e nabıza düşmüyor 
(36 puan) tarafından
Sağlık ocağına gittim sordum e_nabizdan görebilirsin demişti
(6,806 puan) tarafından
Sağlık ocağını kapanmadan bi ara göremiyorum sistemden bi bakar mısınız de
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 88 göst.
14 Şubat 2024 Diğer kategorisinde zeyneparslanasel (36 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 225 göst.
0 oy
5 cevap 487 göst.
0 oy
2 cevap 279 göst.

Kategoriler


1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...