23 aylıkken hastalandı ağzı yara olunca emzik yapıyor diye sakladım bi daha da vermedim. Bırak emsin belki zamanı vardır öyle kasmadım hiç tesadüfen bıraktık bizde
1,512,757 soru
24,673,420 cevap
367,402 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın