Ayyy ufakken ben de çok dökerdim ve canlıydılar, doktor ilaç vermişti öyle öldüler çok şükür bitti gitti. Rabbim yardımcınız olsun, bir tek çocuk için verirler bence
1,512,336 soru
24,667,943 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın