Ayyy ufakken ben de çok dökerdim ve canlıydılar, doktor ilaç vermişti öyle öldüler çok şükür bitti gitti. Rabbim yardımcınız olsun, bir tek çocuk için verirler bence
1,512,325 soru
24,667,806 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın