0 oy
852 göst.
Diğer kategorisinde (1,403 puan) tarafından

image

bir an önce dogururmuyum:)

14 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hayırlısıyla bir avazda doğurursun inşallah canım rabbim yardımcın olsun 
(1,403 puan) tarafından
Amin inşlh cnm
-Reklam-
0 oy
(851 puan) tarafından
Bir solukta sağ salim kurtulun inşallah canım ❤
(1,403 puan) tarafından
Amin inşallah cnm allah razı olsun
0 oy
(15,139 puan) tarafından
Sağ salim bebişini kucağına almayı nasip etsin Rabbim inşallah canım:)
0 oy
tarafından
hayırlısıyla al kucağına canim insallah

ne tatli hamissin gobis yok beni gorseydin iki kisi gibiydim:)
0 oy
(5,435 puan) tarafından

Hani sende gobis kizz :) 

Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin yardımcın olsun <3

0 oy
(4,753 puan) tarafından

Bebek var mı ,hamile misin yani görüntü fit kız bebek nerde :D

tarafından
12 haftalık galiba sorduğu sorulara bakın
(4,753 puan) tarafından
Arkadaş 12 haftalık mis meğer :dFfafa
tarafından
12 haftalik ne dogurmasi annamadim:///
(4,753 puan) tarafından
Espri yapmis sanırsam,rabbim zamaninda doğum nasip etsin diyelim
tarafından
Boyle konularla espir olmaz.bende 1 saatfir resmi saga sola ceviriyom telefonun isigini aciyom nerde bu karin gobek bebekki. İnsallah zamani geldiyinde tez vakitte dogum yapar ama oyle serumlar altinda fotoyla ve boyle sorusyla espir olmaz yapdigi yalnis bence csnimin ici
0 oy
tarafından

12 haftalık hamilesin daha erken değil mi doğurmak :D

Bende sorularına baktim da ondan yazdim tez vakitte doğururmuyum demişsin de biraz tuhaf geldi hiç bir insanın karnı olmaz diye:D

(1,403 puan) tarafından
Yok yok hastayım hastanede geçti günüm yani bir an önce zaman geçer de dogururmuyum dedim
tarafından
ALLAH  şifa versin inş sağ sağlim doğurursun:):)
0 oy
tarafından

Kız daha 12 haftalıkmışsın dur bakalım:)

0 oy
(1,634 puan) tarafından
Sanırım bulantıların oluyor çabucak doğurmak istiyorsun Allah yardımcın olsun canım benim. 
(1,403 puan) tarafından
Aynen abla bende bunu ifade etmeye çalışdım ama
(1,634 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun kendini aç bırakmamaya çalış elinden geldiğince
0 oy
(3,529 puan) tarafından
Allhim yardmcin olsun canim sağ saglm kavuş bebisine 
0 oy
(417 puan) tarafından
Karnin sis durmuyoor kac haftaliksin ki
0 oy
(409 puan) tarafından
Göbek yolkbebegı nereye sakladınm kız:)) 
(409 puan) tarafından
İnşallah tez zamanda hayırlıayla alırsın
0 oy
(20,948 puan) tarafından
Kız sen doğum mu yapıyon hani göbeğin yok hiç 
(1,403 puan) tarafından
Hayır daha 12 haftalık abla ama hamilelik çok zor geçiyor:(( çok ağır bir yukmuş
(20,948 puan) tarafından
Dogururum demişsin de ondan kız. Daha dur nerede.doğurmak çok kalmış
0 oy
(658 puan) tarafından
Hakkında hayırlısı olsun inşallah canım sağ salim kucağına alırsın bebişini inşallah 

İlgili sorular

+1 oy
5 cevap 450 göst.
0 oy
5 cevap 481 göst.
10 Ekim 2019 Aile & Aşk kategorisinde Ebuşannesi (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 585 göst.
5 Ocak 2020 Diğer kategorisinde Berivanadnan (342 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 127 göst.

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...