0 oy
230 göst.
Diğer kategorisinde (10,754 puan) tarafından
Kızlar kuzenim 13 gündür doğum yaptı 2. Sezeryanı normal kanaması varken bugün aşırı kanamam var diyor bol bol akıyor yani korkmuş biraz bende bilmiyorum normalmi sizce 
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
(5,112 puan) tarafından
İlk günleri ve normal dogum olsa içinde parça kaldı derdim ama 13 gün olmuş bilemedim doktora danışın bence 
(10,754 puan) tarafından
Bende dedim durmazsa kan kaybı yaşarsın diye

ben yaşamadığım için size sormak istedim teşekkürler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 433 göst.
26 Şubat 2024 Diğer kategorisinde BETIGUL (10,754 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 275 göst.

Kategoriler


1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...