İnmek değil çıkmak iyi bence . Ben dümdüz merdiven çıkıyordum. Ve bol bol yürüyüş mesela yürüdüğün zaman kaldırımda Bi ayağını yola Bi ayağını kaldırıma sekerek yürüyormuş gibi anladın sen öyle yürü oda iyi ben onu da yapıyordum
1,512,820 soru
24,674,322 cevap
367,444 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın