Ben yıllar önce girmiştim usta öğretici sen kesin ilkte kalırsın diyordu paralel parkı asla yapamıyordum. En son sımava ben girdim akşam saati çok güzel kullandım oaratlel parkta minicik yardım ettiler yandaki komisyon üyesi bugün kullanan 2. İyi kadınsın hayırlı olsun demişlerdi korkma sakin ol geçersin şuan daha zorlaştırlar ama yapan yapıyor öyle düşün
1,512,612 soru
24,671,308 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın