0 oy
735 göst.
Diğer kategorisinde (39,748 puan) tarafından

You tube de gezerken karşıma çıktı aranızdan hastaneden boyle çıkan var mı bence çok abartılı resmen üstlerinde kuyumcuyu dükkanını taşıyorlar :ermm:



13 Cevaplar

0 oy
(2,919 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

Ay yok artık ya :O keşke bende hastaneden çıkarken kızımla çıksaydım ama kolumda hiçbir şey olmasaydı ☺️

(39,748 puan) tarafından
Ben hastaneden kızımla çıktım ama o yorgunlukla o atılan dikişlerle zar zor yürürken bunlar göbek atıyor
(2,919 puan) tarafından
Gösteriş meraklıları işte
-Reklam-
0 oy
tarafından
 millet gosterisi seviyor Valla ben 2 bilezik taksam evime hirsiz girer
(39,748 puan) tarafından
Ay en korktuğum şey valla bende yeni evliyken korkudan altınlarımı evde bırakmadım kuyumcuya koydum
tarafından
en iyisi. biz bu zamanda ceyrek alamiyoruz bunlar o kadar altini nerden bulmus ikramiye mi cikmis ne
(39,748 puan) tarafından
Roman değiller mi hepsi öyle galiba
tarafından
Romanlarda acliktan oluyoz diye aglarlar ama altina gelince bedava sanki
0 oy
(187,462 puan) tarafından
Kiz hastane cikisi degilde altinlarda gozum kaldi yaa 
(39,748 puan) tarafından
Hırsızların gözü kalmasın da bizim kalırsa bişey olmaz
0 oy
(2,171 puan) tarafından
Hastaneden boyle cikilir :D
(39,748 puan) tarafından
Kız bu ne ki  ben daha güzel çıktım :D :D
0 oy
(2,912 puan) tarafından
Yuhhhhhhh derim başka bir şey demem görgüsüzlük yani
0 oy
(20,948 puan) tarafından
Yok.artık abartı falan değil bu resmen görgüsüzlük 
0 oy
tarafından
olaydı takardım valla :) 
0 oy
(2,160 puan) tarafından

Ahahahajahah:D kız keşke bnimde  olsa böyle taksam altnlarımı ahahahahahha


0 oy
(659 puan) tarafından
Bizim buranin dügünlerine benzemiş ya bu ne 
0 oy
(5,435 puan) tarafından

  • Oneydi gizz :D
(39,748 puan) tarafından
Sadece rüyamızda görebileceğimiz bir gerçek  :D
(5,435 puan) tarafından
Aynen öyle galiba :P
0 oy
tarafından

Yeni doğan bebeğe o elbise mi giydirilir :ermm:

0 oy
tarafından

:D ben cikarken ***** cikiyordum kiz bu gayet dugune gider gibi cikmis

(39,748 puan) tarafından
Ördek gibi paytak paytak yürüyerek çıktım  :D
tarafından
Y a m u k yazmistim ama ayiplamislar beni :)))
0 oy
(7,701 puan) tarafından
Neyin kafası bu ....
(39,748 puan) tarafından
Para insana her şeyi yaptırır kafası

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 272 göst.
0 oy
5 cevap 609 göst.
28 Şubat 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pasaninannesi44 (502 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 337 göst.
0 oy
3 cevap 290 göst.
6 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,297 cevap

367,390 kullanıcı

...