Tabiki evdeki daha lezzetli
Bunu yaparım ben hep 3 e bölünce hamur daha ince oluyo ama kurutmamak gerek en son yaptigim harikaydı kalinligi mesela ilk 10 dk bos pisir diyo siz 5 dk kadar az tutun ince hamur zaten yoksa kıtır olur
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın