0 oy
490 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Kızlar görümcem eşimle nişanlı iken aramı bozdu neyse geçmişte kaldı dedik düğünü oldu abileri ablaları gelmedi düğününe ben eşim en küçük abisi benim eşim saf onu kullandı çağırdı bende düğününde bir tane yardim edeni yoktu eksiklerini aldık vs yardimci oldum sonra kız beni kötü bildi neymis ben onun kötü olmasını istermisim vs . Çocuğu oldu aradım konuştuk diğer yengeleri asla konuşmuyor kızı yok sayıyor abileri de benim eşimden kopamadi bu kız siz böyle insana nasıl davranırsiniz 

5 Cevaplar

+1 oy
(3,078 puan) tarafından
Herkez sildgine gore bi bildikleri varmis  demek bosu bosuna silmemisl3r bacim sen nie durduk yere kasinionki sil gitsn ananin babanin covugu deilki
tarafından
Yani umrumda olmasın mı
(3,078 puan) tarafından
Tabiki umrunda olmasin canim o yokmus gibi davran hayatina devam et  hem sana kotulugude donunmus kendjnj ezdirme
-Reklam-
0 oy
(1,858 puan) tarafından
İşte biz bunlara nankör narsist pislik diyoruz bitane benim basimda da vardı neyse ki def ettim
0 oy
(657 puan) tarafından
Herkes silmiş siz niye silmiyorsunuz. Ben olsam iyiliklere rağmen beni kötü biriymişim gibi davransa siler atarım. Kim olur olsun.  
0 oy
tarafından
Bende de var. Allah'a şükür küstü bana. Darısı anasının başına inşallah 
0 oy
(822 puan) tarafından
Sizin tam tersiniz davranırım 
tarafından
Yok sayarak mi

İlgili sorular

0 oy
19 cevap 1,031 göst.
17 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 395 göst.
11 Mart 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 351 göst.
4 Şubat 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Sihirlimom (7,035 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 524 göst.
12 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde Yeşilim❤ (6,974 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,451 soru

24,669,309 cevap

367,168 kullanıcı

...