Eşim yarın sabah erkenden gelecek yaş pasta yaptım ama hiç güzel olmadı ya içime sinmedi ağliyacam nerdeyse, malzemede yok tekrar yapıyım. Kreması ve krem şanti si çok güzel oldu ama şekil olarak olmadı ya Offf oysaki ne hevesle yaptım
Ellerine sağlık kuzum gayette güzel olmus
1,512,553 soru
24,670,740 cevap
367,238 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın