Kadının yakaları olmasaymış iyiymiş. Ben çok baktım böyle bi türlü bulamadım güzel. En sonunda kendime sarı, kızıma da aynı ton sarı ama farklı model bi elbise aldık. Benimki kolsuz bir de. Ama üstüne kot ceket giycem. Öyle de yapabilirsiniz. Renkler tutsun yeter)
1,512,401 soru
24,668,644 cevap
367,138 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın