0 oy
841 göst.
Tatil-Seyehat kategorisinde (33 puan) tarafından
Kizlar bebislerinizi denize ilk ne zaman soktunuz nasil bi tecrübeydi paylaşır mısınız (:

23 Cevaplar

0 oy
tarafından
20 aylık falandı bayağı sevmişti kısmet bu yaza inşallah 
-Reklam-
0 oy
(7,796 puan) tarafından
Antalya da yaşıyorum . Ilk 1 yaşında soktum denize ve aşırı derece de çok sevmişti. Hiç çıkmadı. Bütün yaz boyunca her hafta götürdük. Giyilebilir simit vardı ona koyduk çok eğlenmişti. Tabi girmeden önce güneş kremi, mayo bez ve mayo giydirmistik. 
0 oy
(4,583 puan) tarafından

18 aylıkken soktum denizi çok sevdi oynadı baya ama tabiki sonrasında hastalandı artık sıcak mı çarptı hava değişikliğinden mi bilmiyorum ama şu an yeniden tatil deniz hiç istemiyorum sırf bu yüzden :)

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 476 göst.
0 oy
16 cevap 434 göst.
0 oy
13 cevap 522 göst.
0 oy
6 cevap 908 göst.
25 Eylül 2021 Tatil-Seyehat kategorisinde Gamze1azra (84 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,869 cevap

367,251 kullanıcı

...