0 oy
900 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Gece uyuyamayip sabahn kornde kalknalar. Hala yataktan cikmayanlar. Tum kemikleri agriyanlar .Bebekleri sabaha kadar uyutmayanlar. Hepinize hepinize gunaydinnn ,❤❤ :):):) :D maksat muhabbet :) 

9 Cevaplar

+1 oy
(14,709 puan) tarafından
Günaydın kuşummmmm
tarafından
:):) guuuuunaaayyyydinnnn
-Reklam-
+1 oy
(1,204 puan) tarafından

❤❤Günaydın canım saat başı tuvalete kalkmaktan uyuyamdımki yatağın içindeyim daha 

tarafından
Kiyamam yaaa cok.kotu bsi.uykunn en tatli yernde gelir
(1,204 puan) tarafından
Aynen onun yüzünden sabah namaza kalkamadım
tarafından
Hadi yaaa. Cokmu su iciyosun ne kadarlj
(1,204 puan) tarafından
Yok valla gece yatamdan 2 saat önce ağzıma su  değdirmiyorum yarım portakal yedim yemesem yine hep aynı bende
tarafından
Hadi ya zor oluyo.bazn bnmde cknsk.oluyo
+1 oy
(5,067 puan) tarafından

Günaydın canımcığım :)❣

tarafından
Ayyy beyzaaaaa :D :D inanmiyirummmm
(5,067 puan) tarafından
Özledin mi beniğğ ? :D
tarafından
Offf offf bnde sevinmstmnyumusak g yok diyah :D :D
(5,067 puan) tarafından
He çok beklersin :D Benim olduğum yer de yumuşak ğ olmaz mı ? :D :D
tarafından
Olur abla.buyuksun :D :D
+1 oy
tarafından

günaydın bgun cok isim var cokk

tarafından
bnmki beceremez ya ina kalsa evi .... goturur:)
tarafından
Vala :):) biz ikimzde simetri ve temzlik hastayisiz o yuzden sknti yok :D
tarafından
bzde ben oyleym sadece keske esmde olsa
tarafından
Olsn canm napcan artij
tarafından
aynen atsan atlmaz satsan satlmaz:)))
+1 oy
tarafından

Kocası tarafından zorla uyandirilanlar sizede günaydın. 

tarafından
Ahahahaha :D :D
0 oy
tarafından

Tüm kemikleri ağrıyanlar grubundan da günaydın :) 

tarafından
Gunaydn canimmm :):)
0 oy
(1,363 puan) tarafından

Günaydın tatlım hayırlı pazarlar olsun herkese inşallah baba uyuyor bizde oğlumla yatak keyfi yapıyoruz 

tarafından
Ay ne guzel bz kalkiyoruz hemen :)
(1,363 puan) tarafından
5.5 aylıgız kız daha ama bi çene var gırıl gırıl susmuyor hiç
tarafından
Ne gzel iste :D
(1,363 puan) tarafından
Konuşmasan bagırmya başlıyor yandım ben :))
tarafından
Bnm en kucuk kardesmde oyleydi annem onla hep konusurdu ama karnndaykende. :D  iki aylkti laf dnliyodu :D :D
(1,363 puan) tarafından
Evde ikimiz olunca hep npak birbirimiz ile vakit geçiriyoruz :) ☺️
tarafından
Oyle oluyo.bsver konsmayi erken soker :D
(1,363 puan) tarafından
Aynen bu Ba sesleri çıkarıyor şimdiden
tarafından
Ayyy dogurssm geldi bakv
(1,363 puan) tarafından
Dur kız acele etme :) ne kadar kaldı
tarafından
Az kaldi 30 haftav
(1,363 puan) tarafından
Rabbim saqsalim almayı nasip etsin inşallah kucagına
0 oy
(1,489 puan) tarafından

Ne güzel kimse yataktan çıkmıyor bizde eşimle kalkıp işe geliyoruz :)))

tarafından
Yok bzdr kalkiyorz vala calssam iyidi :D
0 oy
(645 puan) tarafından

Bebekleri uyutmayanlar kontenjanındanım:))günaydın günümüz aydın bereketli olsun:))

tarafından
Amin insalahhh :):)

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 1,092 göst.
0 oy
23 cevap 2,626 göst.
28 Ocak 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 2,410 göst.
4 Şubat 2020 Moda kategorisinde DIDO (2,840 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,034 göst.
6 Şubat 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...