0 oy
598 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,232 puan) tarafından
Şşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş

13 Cevaplar

+1 oy
(10,293 puan) tarafından
Yani herkezin durumu belli bir sınırda ama o borulara o bezler hiç olmamış ve sarı hortumu yakistiramdim rüküş duruyor  birde dolaplar var şimdi üzerini kapatması için kullanışlı giyinmesini tavsiye ederim

 dmdmdmddm
(2,232 puan) tarafından
Onu yarın hallederim takılma canım dmdmdm
tarafından
+++++++++:) :) :)
-Reklam-
+1 oy
(3,898 puan) tarafından
Kombidir o konbi olsa duramazsın jfuudruk
0 oy
(134 puan) tarafından
Foto yok cnm
(2,232 puan) tarafından
Attım canım
(134 puan) tarafından
Kız Allah seni ne etmeye gece gece titreme geldi espirinden  :)
tarafından
:DDD haha
0 oy
tarafından
Baya iyi etikete bayıldım
(2,232 puan) tarafından
Ksksksksks
0 oy
tarafından

Harika  kdkdjfkdl:silly::D

0 oy
(65,019 puan) tarafından
ne yana bayilcaz ☺️
(2,232 puan) tarafından
Şöyle arkaya doğru kombinim bozulmasın
0 oy
tarafından
Hiç tarzım değil ama sen beğendiysen başka :) 
0 oy
tarafından
Çok şıkmış bizimki de ECA ᕙ⁠[⁠・⁠۝・⁠]⁠ᕗ(⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡

Uzun ömürlü az faturalı olsun♥️
0 oy
(1,476 puan) tarafından
Bu soğuk espiri iyi geldi bana zaten çok sıcak ev:Ddd
0 oy
(6,164 puan) tarafından

Sarı hortum olmamış canım maalesef bizimle değılsıınnn :D

0 oy
tarafından

Başlığı gördüm tıklıyım dedim neye uğradığıma şaştım şok oldum valla ama güzel espri nerden aklına geldi ya gülcem bebek yatıyo :D

0 oy
(1,688 puan) tarafından
Bir önceki kiracimiz taktirmisti kiradan düşmüştük. Eşek kadar kombi taktırmış. Bilseydim bu kadar büyük alacaklarını müdahale ederdim. Bederus alırdık 
0 oy
(17,490 puan) tarafından

Oraya gelip kombininden sarkan bezleri alıp katlamak istiyorum:D

(2,232 puan) tarafından
Onlar ıslak ya kurusun diye serdim

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,712 soru

24,672,868 cevap

367,365 kullanıcı

...