Bende asla almam dedim bende almıştım hayat kurtardı 1 yaşındada yürüyordu sadece saatlerce orda oturtmadım
Hiç birsey olmaz canım bende kızımda kullandım etrafım dakiler hep kullandı zaten çocuk yarım saatden fazla durmak istemez kendisi çıkmak ister. Güzel oluyor oyalayici
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın