Bende ayni durumdayim kimseyi tanımıyorum etmiyorum tek tanıdığım eşim ve çocuklarım annem yok dertleşmek istediğim hiç kimse yok Delirmemek için her gün dua ediyorum
Eski post
Örgü or kitap oku kuran oku çiçek ek
Bende tam öyleyim havalar guzelken kızımla en azından dışarda biraz gezer oturdurk kaç gündr bunlaimdym sanki nefes alamıyorum kalbim duracak ağrıyor yaşadığım kötü anılar günler sürekli gözümde canlanıyor daha kötü oluyorm yakınımda çevremde kimse yok
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın