Ahahahahahah:D hiç gülesim yoktu ahahahahah
Nasıl geçecek iyiydi çok üzüldüğüm çok yıprandım ama Bi okadar da mutluluktan havalara uçtuğum Bi gündü
pohhhh gibiydiii her sene oldugu gibi bu gelecek seneden en azindan poh yerine isemesini tercih ediyorum :(
Allah seni kahretmesin bune kizzz
Hahahahahaha manyah ya 2020 daha iyi girmesi dileği ile
1,512,302 soru
24,667,458 cevap
367,068 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın