Tüm çikolata markaları da sapık; albeni, sarelle, tadelle...
Ödünüz koptu dimi
Hahhahahahahha cidden ya
en sevdiklerimmm olsada yisemm yaa
Yine kime sapiklik yapmis die bir hirsla girdim posta
Kızz çılgın bende diyom sapık mı girdi yine
Ahahah allah seni napmasin kız
1,512,340 soru
24,667,967 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın