Tüm çikolata markaları da sapık; albeni, sarelle, tadelle...
Ödünüz koptu dimi
Hahhahahahahha cidden ya
en sevdiklerimmm olsada yisemm yaa
Yine kime sapiklik yapmis die bir hirsla girdim posta
Kızz çılgın bende diyom sapık mı girdi yine
Ahahah allah seni napmasin kız
1,512,345 soru
24,667,981 cevap
367,101 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın